top of page

為考試既子女打氣

考試期間點樣先可以提升子女既溫習動機?? 呢段POPA Channel 既片可能比到啟發你~

另外, 小編比tips 大家, 千萬唔好睇少日常生活小片段, 那怕係子女只係做左好似係 "應該" 做既事都好, 例如: 寫齊手冊, 其實都可以係你表達讚賞既材料. 你可以諗下 "寫齊手冊" 其實都反映出子女既咩野特質?

子女對自己優異特質有認同, 舉例家長讚他 "常寫齊手冊, 見到你既責任心喔" 那他就可以憑著"有責任心"的認同, 更有信心地在溫習上履行符合 "責任心"的行為啦~~

而非同住家長也可以在考試期間比個whatsapp 子女, 鼓勵下佢地呢, 引發佢地全力以赴去面對考試~ (不過千萬唔好寫 "希望你可以取XX分"咁呀, 分清楚 "鼓勵"與"要求"喔~)

#共享親職 #離異不是單親 #給子女兩個家 ----------------------------------------------------------- 假如你是正在面對離異的家長,歡迎隨時致電3921 3909聯絡童心圓社工,了解更多共享親職資訊。

影片來源:POPA channel


19 views0 comments
bottom of page